برندینگ
برندینگ
کسب اطلاعات و آگاهی درباره نحوه رفتار مخاطبین و مشتریان، شناخت بازار، شناخت مدیای مناسب برای تولیدات و تبلیغات، نحوه صحیح چیدمان برندینگ و کوچینگ همگی از مسائل حساس و دشواری است که شناخت آنها نیاز به تجربه، آزمون و خطا و تبحر دارد.
بنابراین بهتر است انجام این کار را نیز به دست حرفهایها بسپارید.
مشاوره روابط عمومی
در تمامی سازمانها بخش روابط عمومی به عنوان عنصری قوی در ارزیابی، تقویت برنامهها و پیشبرد اهداف سازمانها به حساب میآید. روابط عمومی نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری با مخاطبین ایفاء میکند.
مجموعه هنری آیه با مشاوره و کوچینگ تیم روابط عمومی مجموعهها و از طریق ایجاد یک رسانه قوی و ساخت برندینگ، راه رسیدن به اهداف آنها را هموارتر میکند.